четвер, 26 лютого 2015 р.

Громадський інформаційний центр – доступ до публічної інформації.

 Сучасна бібліотека це не тільки читальня чи книгозбірня.  В час інформаційного прориву бібліотека розширює коло своєї діяльності.  Це і пошукова краєзнавча робота, і поповнення фондів, і цікаві зустрічі з видатними людьми у «Літературній вітальні», плідна співпраця з різними фондами та громадськими організаціями міста і району, це безкоштовний доступ до інформації через мережу Інтернет.

Одним з нових напрямків роботи бібліотеки є сприяння населенню району в отриманні послуг через Громадський інформаційний центр, який діє при Жидачівській районній бібліотеці. Створений він в рамках проекту «Громадські інформаційні центри у Львівській області». Проект співфінансується  Міністерством закордонних справ Республіки Польща у рамках програми «Підтримка демократії» Фундації Міжнародної Солідарності за сприяння Програми «Бібліоміст» та Регіонального тренінгового центру Львівської обласної універсальної наукової бібліотеки.   

         Прийшовши до Громадського інформаційного центру людина зможе отримати консультацію та практичну допомогу щодо пошуку будь – якої інформації׃ 

-         Доступ до офіційної інформації. Офіційні веб-сайти.

-         Зареєструватися для участі в зовнішньомі незалежному оцінюванні.

-        Електронне подання заяви на вступ до вищого навчального закладу.

-    Пошук роботи на єдиному порталі Державної служби зайнятості України

-  Надання допомоги при електронному зверненні до органів місцевої влади.

-       Ознайомитись з розкладом  руху транспорту та замовити  квиток;

-  Записатися на  прийом в посольство та заповнити візову анкету в електронному варіанті.

-    Залагодити свої громадські справи з землею,  податковою звітністю та  інші сучасні    е-послуги з  використанням інтерент-технологій.

-     Скористатися   скайп-звязком.

-    Спілкування з друзями в соціальних мережах.

-   Знайти будь-яку інформацію та отримати консультацію в  пошуку.

-     Запис інформації на електронні носії.

-      Сканування.

-      Друк.

-    Довідки по телефону.

         Працівники бібліотеки сподіваються, що такий інформаційний центр стане мостом між громадськістю та органами, що надають адміністративні послуги, надійним помічником громадянам  у вирішенні їхніх щоденних поточних справ.



Немає коментарів:

Дописати коментар